دل خون

بایگانی
آخرین مطالب

دل خون1

ازکجاشروع کنم؟ 

ازعشقم؟نه 

ازبابام؟اینم نه 

اهااول ازمامانم... 

مامانی؟یادته ازدستم عصبانی میشدی میگفتی ایشالاجوون مرگ شی؟ 

دیدی تو جوونی رفتم؟ 

یادته میگفتی خیرنبینی؟ 

دیدی از زندگیم خیرندیدم؟ 

دیدی دعات گرفت؟ 

پ حالاواسه چی گریه میکنی دادمیزنی میگی توروخداپاشو؟ 

صداتومیشنوم مامان ولی نمیتونم جوابتوبتوبدم... 

بابا؟بابای همیشه عصبانیم؟ 

توروخدادیگه بخاطرمن گریه نکن... 

بخاطرمنی که ارزشی واست نداشتم... 

صدام نزنین که بیدارشم...بخدانمیتونم...واسه همیشه خوابیدم... 

یه چیزی بگم؟ 

به این زودی خاکم نکنید...دوباره غسلم بدیداخه من دلم هنوز خونه... 

عشقم بیشترین حرفوباتودارم... 

ولی حرفای دلموهیچ کس نفهمید 

فقط یه روز مورچه ها میفهمن... 

روزی که زیرخاک گلموبه تاراج میبرن... 

عشقم گریه نکن نبینم اشکاتو... 

من خیلی دوست داشتم ولی باورنکردی 

فقط یه خواهش ازت دارم... 

به مرده شوربگوناخوناشوکوتاه کنه... 

بدنم زخمیه... 

تو که بهم رحم نکردی... 

لااقل اومداراکنه... 

به قول خودت رفتنی باید رفت... 

منم رفتم... 

حرف اخرم... 

غریبه... 

توای که بعد من جامومیگیری... مراقب عشقم باش... 

تنهاش نذار 

  • حنا خانم

نظرات  (۲)

سلام،ممنون"به خصوص شما که دست به قلمید"
من دارم برا نوشتنه یک رمان سعی میکنم و نیاز به نظرات مختلف دارم،مخالف و موافق،ممنون میشم به وبلاگم سر بزنید و به این چند قسمته کوتاهش که نوشتم نگاهی بندازید و نظر بدید.

http://daghneveshte.mihanblog.com/
پاسخ:

سلام

مرسی از نظرتون

اما من هنوز مطالبی که خودم نوشته باشم رو نشر نکردم

به وب شما هم سر می زنم و انتقادات و پیشنهاداتم رو براتون می نویسم

هیــــــس. . .
اگه ماله منــی. . .
اجازتم دست منه. . .
همه چیزتم مال منه. . .
پس چروک پیشونیتم مال منه. . .
تنها جایی که بت اجازه میدم ناراحت شی. . .
زیر تابوت منه. . .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی