دل خون

بایگانی
آخرین مطالب

گانددی.....


گاندی خطاب به معشوقه اش:

 

خوب من،هنر در فاصله هاست....

 

زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ میزنیم.

 

تو نباید آن کسی باشی که من می خواهم،

 

و من نباید آن کسی باشم که تو می خواهی.

 

کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبود هایت هستند یا آرزو هایت.

 

من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من....

 

خوب من هنر " عشق "در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبود هاست.

  • حنا خانم

نظرات  (۲)

زیبا بود من عاشق سخن های گاندی هستم
کپی با اجازه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی